Username

Parola



Creeaza cont


Am uitat parola



E-mail:
Creat la:

Prenume
Nume
Tara
Oras
Adresa
Prenume
Nume
Tara
Oras
Adresa

Delogare
Username *
Parola *
Confirma parola *
E-mail *
Prenume Nume Tara Oras Adresa
Campurile marcate cu * sunt obligatorii!


Inapoi
Terapii - Logopedie si terapie emotionala

Gabriela GAVAN

Studii:

  • absolvent al Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei
  • master in consilierescolara
  • formare in psihoterapie integrativa la Institutul Roman de Psihoterapie
  • atestat de libera practica de la Colegiul Psihologilor din Romania
  • formare PECS
  • formarepsihologie clinica
  • formare in psihoterapie pentru copii si adolescenti
  • interventie psihoterapeutica in tulburarea de stres posttraumatic
  • specializare in diagnostic, evaluare si interventie in tulburarile de limbaj
  • membru in colegiul psihologilor din Romania
  • membru Asociatia Europeana de Psihoterapie, Asociatia Europeana de Psihoterapie pentru Copii si Adolescenti

Competente:

  • terapie cognitiv comportamentala
  • stimulare cognitiva
  • stimulare limbaj
  • autocunoastere
  • dezvoltare personala
  • prevenirea patologiei
  • psihoterapie individuala si de grup,a copilului, familiei

Experienta: 12 ani in tratamentul de recuperare a copiilor cu dizabilitati.

Afectiuni tratate:

  • tetrapareze
  • hemipareze
  • sindrom Down


Consiliere psihologica

"Parinti informati, copii sanatosi"

Rolul de parinte implica foarte multe cunostinte si abilitati necesare zi de zi. Dificultatea este ca aceste cunostinte si abilitati nu sunt innascute sau nu apar atunci cand devii parinte. De multe ori, parintii au intrebari la care nu au raspunsuri sau observa comportamente ale copilului lor la care nu stiu sa reactioneze. Activitatea se adreseaza parintilor, pentru a imbunatati abilitatile, cunostintele si comportamentele de disciplinare. Activitatea este structurata pe tematici care vizeaza cele mai frecvente probleme care pot apare: relatia de atasament - premiza a sanatatii emotionale, furia - o provocare a varstei prescolare, despre importanta rutinei in cresterea si educarea copilului, anxietate, notiuni de baza despre managementul comportamentelor problematice, cauzele comportamentelor. Comportamentele copiilor sunt o reflectie a ceea ce am invatat pana in acel moment si ne ofera o imagine a abilitatilor pe care copiii le au. Una dintre erorile frecvente, in relatia cu copilul, este modul in care noi, ca adulti, interpretam comportamentul copiilor. Astfel, schimbarea atitudinilor si a modului de reactie a parintilor reprezinta un factor esential in schimbarea comportamentelor copiilor.

Terapia logopedica

Terapia logopedica este o activitate complexa, desfasurata pe mai multe planuri in functie de etiologia tulburarii. Aceasta se stabileste in urma unei examinari complexe pe baza unui diagnostic logopedic. Terapia logopedica este un proces complex, uneori de lunga durata, care se realizeaza in mai multe etape, reusita fiecarei etape contribuind la succesul celorlalte etape. Psihoterapia logopedica se stabileste in functie de tulburarea si personalitatea logopatului. Psihoterapia trebuie extinsa si la nivelul familiei in vederea initierii acestora cu particularitatile copilului, in scopul sustinerii si continuarii exercitiilor logopedice, a crearii unui regim de viata corespunzator care sa conduca la integrarea completa atat in familie, cat si in colectivitate.